Dojazd od strony Zakopanego - w centrum Chochołowa należy skręcić w lewo (kierunkowskaz na przejście graniczne). Po minięciu mostu przez Czarny Dunajec i dalej parkingu przed przejściem granicznym (na górce) dochodzimy do przejścia. Dalej w centrum wsi Sucha Hora (kościół, poczta) należy przed Kościołem skręcić w lewo i dalej drogą w górę w odległości ok. 500 m po lewej stronie znajduje się dom nr 342. Jest to duży dom wyrózniający się z szeregu domostw po lewej stronie. Stoi on prawie na końcu drogi, którą idzie się od strony centrum wsi. Stąd idąc w stronę cmentarza można dojść do przystanku PKS (PANDALOK - po słowacku), gdzie autobusy jadą w stronę TRSTENY i dalej w kierunku centrum Słowacji. (Polecam Oravski Podzamok!!!)
Poniżej znajduje się mapka (w mairę dokładna) pokazująca gdzie mniej więcej jest umiejscowiona Sucha Hora.

Adres do domu w Suchej znajduje się w części KONTAKT. Serdecznie zapraszam .

Jako autor i twórca tej strony mogłem osobiście doświadczyć zalet pobytu w Suchej Horze. Jak zawsze planowaliśmy wyjazd do Zakopanego i chodzenie po górach. Niestety za późno zadzwoniliśmy do naszego "starego" miejsca, gdzie jak zawsze mieliśmy kwaterę. Przez przypadek dowiedzieliśmy się od innych znajomych o Słowacji i Suchej Horze. Ku naszemu zdziwieniu koszta noclegów wyszły niższe niż w Zakopanem i okolicach, na domiar tego koszt nocelgu na Słowacji plus dojazd do Zakopanego wyszedł nam niższy niż najtańszy nocleg w zimowej stolicy TATR. Poza tym, sama świadomość mieszkania za granicą popchnęła nas do spróbowania czegoś nowego. I naprawdę opłacało się. Dlaczego?

Tanie noclegi (11-13 pln)

Tani i szybki dojazd (ok. 30 min do Zakopca) - można jechać stopem (często korzystaliśmy z tego środka transportu), ponieważ jest to droga przy granicy i dużo Polaków jeździ na zakupy do "taniej" Słowacji.

Słowacy są przyjaźnie nastawieni (przynajmniej nie tak natraczywi jak górale w Zakopanem, aż do znudzenia)

Możliwość zwiedzenia, interesujących miejsc w Słowacji: jaskiń, zamków, szczytów gór it.d., a przede wszyskim zawsze można jechać do Polski.

Posiadacze telefonów komórkowych w sieci PLUS GSM nie muszą wykupywać roamingu, ponieważ zasięg w Suchej jest dość dobry - sygnał dochodzi z Polski.

Resztę musisz zobaczyć sam/a. Naprawdę zachęcam, to jest wspaniała przygoda. Szczególnie może być ciekawie i tanio rowerem. Ta część gór słowackich nie jest wysoka i sprzyja wypadom rowerowym. :)